Gry: popularna sieciowa rozrywka
11 lipca 2007, 11:08Liczba osób odwiedzających witryny poświęcone grom komputerowym wzrosła w ciągu roku o 17% i osiągnęła niemal 217 milionów. Tak więc w maju 2007 roku 28% mieszkańców Ziemi, którzy mają dostęp do Sieci, odwiedziło tego typu strony. Średnio na jedną osobę przypadało 9 wizyt.
Nasi górą
24 października 2006, 11:21Polski zespół Team Pentagram zdobył Mistrzostwo Świata podczas finałów World Cyber Games odbywających się we włoskim mieście Monza.
Jak witryny przestrzegają standardów
3 sierpnia 2009, 15:07Pod koniec stycznia opublikowaliśmy wyniki badań przestrzegania standardów przez najpopularniejsze polskie i światowe witryny WWW. Teraz postanowiliśmy sprawdzić, czy coś się w tej kwestii zmieniło.
Powstanie "YouTube gier"
30 października 2008, 18:12Za trzy tygodnie, 19 listopada, zostanie uruchomiona usługa, która może zrewolucjonizować rynek gier wideo. Mowa tutaj o microsoftowym Xbox Live Community Games Channel, dzięki któremu każdy twórca gier będzie mógł zaoferować swoje dzieło milionom potencjalnych klientów.
Wyznaczono datę premiery Duke Nukem Forever
25 maja 2011, 11:07Po dekadzie oczekiwania ogłoszono datę premiery gry „Duke Nukem Forever". Ukaże się on 10 czerwca w Europie, Japonii i Australii, a 14 czerwca w USA.
Generał podejrzany w sprawie Stuxneta
1 lipca 2013, 12:18Media donoszą, że prowadzone jest śledztwo przeciwko emerytowanemu generałowi Korpusu Marines. Czterogwiazdkowy generał James Cartwright, swego czasu drugi najwyższy rangą amerykański oficer, były wiceprzewodniczący Kolegium Połączonych Szefów Sztabów, jest podejrzewany o to, iż to on był źródłem przecieku nt. robaka Stuxnet
W piłkę grano w Eurazji kilkaset lat wcześniej, niż sądziliśmy
14 października 2020, 09:34Ludzie grają w piłkę od tysiącleci. Najstarsze znane piłki pochodzą z Egiptu sprzed 4500 lat. W Ameryce Środkowej w piłkę grano już 3700 lat temu. Znacznie później piłką zainteresowano się w Eurazji. Grecy zaczęli oddawać się tej rozrywce około 2500 lat temu, a w Chinach rozpoczęto grać przed 2200 laty. Przynajmniej tak się dotychczas wydawało.
Po co komu standardy?
30 stycznia 2009, 12:27Postanowiliśmy sprawdzić, jak wygląda przestrzeganie standardów przez najpopularniejsze w Polsce i na świecie witryny internetowe. W tym celu wykorzystaliśmy oficjalny walidator organizacji W3C, którym sprawdziliśmy 200 witryn.
Szpiegowanie - internetowa żyła złota
3 sierpnia 2010, 16:37Im więcej mówimy o prywatności w Sieci, tym bardziej jesteśmy w niej szpiegowani. Śledzenie użytkowników stało się prawdziwą żyłą złota dla wielu firm.
Metoda na pandę
15 grudnia 2010, 11:51Pracownicy Centrum Badania i Ochrony Pandy Wielkiej Hetaoping w Rezerwacie Przyrody Wolong przebierają się za pandy, by młode nie przyzwyczaiły się do widoku ludzi i mogły kiedyś bez przeszkód żyć na wolności.
« poprzednia strona następna strona » 1 2 3 4 5 6 7 …